Wednesday, September 22, 2010

THE BLIND BOY မ်က္မျမင္ကေလး


THE BLIND BOY
O say what is that thing call’d Light,
    Which I must ne’er enjoy;
What are the blessings of the sight,
    O tell your poor blind boy!

You talk of wondrous things you see,
    You say the sun shines bright.
I feel him warm , but how can he
    Or make it day or night.

My day or night myself I make
    Whene’er I sleep or play
And could I ever keep awake
    With me ‘twere always day.

With heavy sighs I often hear
      You mourn my hapless woe;
But sure with patience I can bear
      A loss I ne’er can know

Then let not what I cannot have
      My cheer of mind destroy:
Whilst thus I sing, I am a king,
      Although a poor blind boy.   
C.    CIBBER

မ်က္မျမင္ကေလး

+      အို... ေျပာပါ အလင္းေရာင္ေခၚေသာထိုအရာ။ ဘာပါေလလဲ...၊
                ကၽြန္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွ မခံစားမေမြ႕ေလွ်ာ္ရပါေသာ...။
+      ျမင္ႏိုင္ျခင္း၏မဂၤလာမ်ား ဘာမ်ားပါလဲ...၊
                သင့္ရဲ့ သနားစရာမ်က္မျမင္ကေလးကိုေျပာ...။
        
+      သင္ျမင္ရတဲ့အံစရာမ်ား သင္ေျပာၾကား...၊
                ေနဟာေတာက္ပစြာထြန္းလင္းတယ္လို႔ သင္ေျပာျပ။
+      သူပူေႏြးတာကို ငါခံစားရ။ သို႔ေသာ္ သူဘယ္လိုလုပ္ႏိုင္သား...၊                                  ငါမသိ...၊ သူဖန္တီးတဲ့ ေန႔သို႔မဟုတ္ ည။
         
+      ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ေန႔ သို႔မဟုတ္ ည ကိုဖန္တီး..၊ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္၊
                ကၽြန္ေတာ္အိပ္တဲ့သို႔မဟုတ္ ကစားတဲ့ဘယ္အခါမဆို။
+      ျပီးေတာ... ကၽြန္ေတာ္အျမဲႏိုးၾကားေအာင္ ထိန္းထားႏိုင္၊
                ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္အတူ အျမဲတမ္းေန႔ျဖစ္ေစဖို႔ကို။

+      သက္ျပင္းခ်သံေလးေလးမ်ားႏွင့္အတူကၽြန္ေတာ္မၾကာခဏၾကား၊
                ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ ကံၾကမ္ၼာမဲ့ဒုကၡဆင္းရဲကို သင္ပူေဆြးျမည္ငို။
+      သို႔ေသာ္ ေသခ်ာတာက စိတ္ရွည္မႈႏွင့္အတူ ကၽြန္ေတာ္ခံယူႏိုင္သား၊
                ကၽြန္ေတာ္ဘယ္တုန္းကမွ မသိႏိုင္ခဲ့ေသာဆံုး႐ႈံးမႈတစ္ခုကို။

+      ဒီေတာ့... ကၽြန္ေတာ္မရရွိႏိုင္ေသာအရာေၾကာင့္ေတာ့ မျဖစ္ေစရာ၊
                ကၽြန္ေတာ့္ရဲ့ စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္မႈပ်က္စီးေစမွာကိုဘဲ။
+      ဒါေၾကာင့္... ကၽြန္ေတာ္သီခ်င္းဆိုေနစဥ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဘုရင္တစ္ပါးပါ၊
                သနားစရာ မ်က္မျမင္ကေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနေသာ္လည္း။   

No comments:

Post a Comment