Wednesday, September 22, 2010

The Rainbow သက္တန္႕


The Rainbow
My heart leaps up when I behold
     A rainbow in the sky:
So was it when my life began,
So is it now I am a man,
So be it when I shall grow old
     Or let me die!
The Child is father of the man:
And I could wish my days to be
Bound each to each by natural piety.
                                   
                 W. WORDSWORTH

သက္တန္႕

+     ကၽြန္ေတာ္ျမင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ႏွလံုးသားခုန္သြား
                                  သက္တန္႕တစ္ခု ေကာင္းကင္တြင္။
+     ကၽြန္ေတာ္၏ဘ၀အစမွာ ဤသို႕ျဖစ္ခဲ့ေပ၊
ယခုကၽြန္ေတာ္လူႀကီးတစ္ေယာက္ျဖစ္လည္း ဤသို႕ျဖစ္ေန၊
       ကၽြန္ေတာ္အိုမင္းသြားခ်ိန္မွာလည္း ဤသို႕ျဖစ္ေစသား
                     သို႕မဟုတ္ေလ၊ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေသခြင့္ျပဳေစခ်င္။
+     ကေလးသည္ လူႀကီး၏ေဖေဖ၊
ၿပီးေတာ့ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ႏိုင္ခ်င္  ကၽြန္ေတာ္၏
ေန႕ရက္မ်ားကိုျဖစ္ဘို႕
       သဘာ၀အားခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႈျဖင့္  တဦးကိုတဦး ခ်ည္ေႏွာင္လို႕။   

No comments:

Post a Comment